Dag 1

4 september 2019 - Sydney, Australië

Na een lange reis ben ik vanmorgen geland op het vliegveld in Sydney. Hier werd ik opgehaald door de organisatie en werd ik naar mijn hostel gebracht waar ik samen met de groep backpackers een week verblijf.

Na een frisse douche en het uitpakken van mijn koffer ben ik samen met een andere backpacker naar de plaatselijke supermarkt geweest voor wat boodschappen.

Vervolgens een korte wandeling op het strand gedaan en toen even een paar uur geslapen.

In de avond uiteten geweest bij een restaurant in de buurt en daarna de Harbour bridge & Opera House bezocht tijdens avondlicht.

Sydney avondlicht4292931-s.png?1567600496

1. Tanja:
    Fijn dat je veilig bent aangekomen! Mooie foto’s. 👌🏼👍🏼
  2. Marjan:
    Mooie foto's
    Heel veel plezier!!!!
  3. Sandra:
    4 september 2019
    Eindelijk na maanden er over gefantaseerd te hebben is het nu werkelijkheid ,;-).Het is zover!! Damain geniet van alles wat er op je pad komt maar jou kennende doe je dat ook met volle teugen haha. Leuk weer van je te horen, tot je volgende verhaal :-)
  4. Gea Gossen:
    4 september 2019
    Mooi dat je eindelijk bent aan gekomen. Heel veel plezier met elkaar. Goed oppassen.
  5. Johan:
    Boodschappen, vast wat bier gehaald. Veel plezier 💪🏻
  6. Gea Gossen:
    13 september 2019
    Dag 10 alweer wat gaat de tijd snel. mooie belevenis. Geniet er maar van. Groetjes van ons allemaal.