Dag 26

30 september 2019 - Townsville, Australië

BedrijfsautoHotel TownsvilleHotel sauna TownsvilleHotel badkamer TownsvilleHotel woonkamer TownsvilleHotel kamer Townsville

Inmiddels ben ik bijna een maand in Australië en het bevalt zeer goed. Vandaag ben ik begonnen aan mijn 3e baantje (voor 5 dagen, kost & inwoning).

Met mijn nieuwe baan ga ik langs deuren en probeer zonnepanelen te verkopen aan de mensen. Het is een paar uur per dag en de baan is in Townsville (4,5 uur van mijn vorige locatie).

Na vrijdag keer ik weer terug naar Cairns om daar weer te kunnen werken in het hostel en als fiets taxi.

1. Joke Netters.:
    30 september 2019
    Zo wordt je wel van alle markten thuis met al dat verschillend werk. Nog veel (werk) plezier verder. Groetjes uit Vroomshoop
  2. Anna:
    30 september 2019
    Kan je mooi wat op doen wat jij in de toekomst zou willen gaan doen waar de interese dan ligt mocht je terug komen 💪🏻💪🏻💪🏻
  3. Tanja:
    Heel veel succes met je nieuwe job! 👊🏼 😘
  4. Rita en Jan Fidom:
    30 september 2019
    Geweldig, wat een belevenis! Nog veel plezier!
  5. Jannie:
    30 september 2019
    Wat fijn Damian dat het jou zo goed bevalt daar. Goed voor mekaar daar in het hotel.
    Leuke baantjes zeg. Je redt het wel daar, nog heel veel succes en we wachten op je nieuwe reisverhaal